Naapuri sen sanoi, varma kevään merkki, kun meidän tytöt hyppivät hyppyskää :)
Jospa se estäisi luvatun takatalven tulon!!
Niin oli nytkin riemun täyteiset hyppynarutuokiot. Riemulla ei suorastaan ollut rajaa, näin eka kerralla. Lopettaa ei olisi malttanut millään. Ja niin kuin ennenkin, tulee kesä ja naru unohtuu..koko kesän se lojuu lähes toimettomana, kunnes ensilumien aikaan kerään sen talteen odottamaan seuraavaa kevättä. Näin meillä. Joka vuosi.
Perinteitä tulee kai vaalia :D
Ja samalla olen niiin ylpeä isosta, pienestä pojastani :)
Joo, tänään käytin Poikaa katsastuskonttorilla ja leveä hymy naamallaan pois ajettiin. Mopo-traktorikortti takataskussa :)Kotona hyppäs heti Iskän skootterin selkään ja son moro!
Tämä äiti siis istuu tulevat vuodet kotona syän syrjällään. Ja eipä aikaakaan kun Tuulihattukin liittyy letkaan letkeään..