Näytetään tekstit, joissa on tunniste luistelu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste luistelu. Näytä kaikki tekstit

lauantai 16. tammikuuta 2010

Tavallinen lauantai

Tavallisena lauantaina koti on saatu siivottua. Kaikilla on puhtaat lakanat..
Luututtu on, sieltä mistä aijottiinkin luututa..Pölyt on pyyhitty, sieltä mistä haluttiinkin pyyhkiä..
Loput siivotaan sitten kun jaksetaan ja halutaan. Nyt ei jakseta eikä varsinkaan haluta :D
Nyt halutaan ulkoilla!
Päivänvalossa!
Luonto on niiin kaunis!

Ja tämä tyttö se jaksaa luistella :)

Lähipuistossa käytiin..tarkoitus oli mennä pulkkamäkeenkin, mutta luistelu vei voiton. Saatiin punaiset posket ja hyvä mieli :)
Lämmin kaakao kera laskiaispullan maistui ulkoilun jälkeen.
Ja vieläpä lähtivät tytöt pihalle hiihtämäänkin..
Ihanan reippaita!





sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Valmis!

Nimittäin tuulikaappi! Ihanan valkoinen :)

Ja nyt on nuo ruuvin kannatkin jo piilossa :)
Oli vaan niin hätä kuvia ottamaan...
Sen verran investoin, että ostin uuden koukun. Kylläpä siinä kelpaa postilaatikon avaimen nyt roikkua..
Sitten pienestä tuulikaapistamme löytyy vanha, kunnon sulaketaulu - siinäpä vasta oiva tunnelmanluoja!! :D
Ja sulaketaulusta löytyykin edellisen, sitä edellisen, sitä edellisen ja varmaan sitä edellisen ja totta kai tämän nykyisen maalarin kädenjälki..
Minun maalatessa tuulikaappia, PikkuTyttö maalasi tämän kehdon. Kahteen kertaan. Ja hioi lopuksi. Ja ihan lopuksi nappasi isse tämän kuvan. Äidin Tyttö!!

Ja lupaus piti, luistelemassa käytiin. Tällä kertaa oikealla luistinradalla. Melkein 2 h viihdyttiin. Mukavaa oli! Aion houkutella PikkuTytön vielä tälle iltaa pihalle hiihtämään. Edes toviksi. Niin ihana on ilma..