Tavallisena lauantaina koti on saatu siivottua. Kaikilla on puhtaat lakanat..
Näytetään tekstit, joissa on tunniste luistelu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste luistelu. Näytä kaikki tekstit
lauantai 16. tammikuuta 2010
sunnuntai 10. tammikuuta 2010
Valmis!
Nimittäin tuulikaappi! Ihanan valkoinen :)
Oli vaan niin hätä kuvia ottamaan...
Sen verran investoin, että ostin uuden koukun. Kylläpä siinä kelpaa postilaatikon avaimen nyt roikkua..
Sitten pienestä tuulikaapistamme löytyy vanha, kunnon sulaketaulu - siinäpä vasta oiva tunnelmanluoja!! :D
Ja sulaketaulusta löytyykin edellisen, sitä edellisen, sitä edellisen ja varmaan sitä edellisen ja totta kai tämän nykyisen maalarin kädenjälki..
Ja sulaketaulusta löytyykin edellisen, sitä edellisen, sitä edellisen ja varmaan sitä edellisen ja totta kai tämän nykyisen maalarin kädenjälki..
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)