perjantai 25. lokakuuta 2013

Pussuressu





Pussuressu
ei selittelyjä kaivanne.
:)



tiistai 22. lokakuuta 2013

NipsinNapsin


Toinen NipsNaps valmistui eilen illalla



Sanoisin,
 että liiman kans tolskaaminen on hieman haastavaa.
Näin kokemattomalle.
Aina roiskahtaa sinne minne ei pitäis.
Mutta ehkäpä kokemus tuo taitoa?

Kiva näitä on suunnitella ja vääntää :)




 

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

NipsNaps


Nips Naps napsii


 äiti kukkaron napsii


nyppii nappii käpäläänsä


nappaa kukkaron naps.

Kursit käyty.
Kädestäpitäen opetusta saatu.
Tää osaa valmistaa nipnapskukkaron!

Nyt tarttis nipsnaps -osia.
Löytyispä kirpparilta..

Tai jos jollakulla pyörii tarpeettomina nurkissa,
voisin ostaa kohtuu hintaan :)
 

 

lauantai 5. lokakuuta 2013

Puro-verkko


Pitkäaikainen haaveeni on ollut
toteuttaa verkkopaita.
Helppo,simppeli,perus,yksinkertainen.
Erinäisten sattumusten vuoksi langaksi
valikoitui puro.



Ööö..miten tää kuvataan?


En ala!
Sisällä on liian pimeää.
Ulkona valoa,
mutta tausta ei miellytä.
Varsinkaan,
kun matot ovat kuistilla tuulettumassa.
Itse en malliksi suostu.
Hän ken vois suostua oli vielä nukkumassa.
En ala.

Tarvin oman torson!

Mutta olipahan puro.
Ja ilo se oli tämäkin.
Vaikkakin vaatimaton.
Varsinainen ILO on vielä edessä.
Työn alla.
Puro-ilo
 *klik*


sunnuntai 29. syyskuuta 2013

HuHuu


Tympäsee ja turhauttaa.
Eikä liity mitenkään tähän bloggeriin.
Tämä bloggeri on vain
ikään kuin piste iin päälle.

Kostoksi virkkasin pöllön;

SuitSait sukkelaan se syntyikin.
Nyt jos oikein keskittyis 
ja yrittäis saaha hieman siistimmän
 yksilön  aikaiseksi.
Jos ois oikein reipas näitähän vois vaikka tehtailla useammankin.

Idean sain ja hain täältä.
Kiitos sinne ihan hurrjasti.

HuHuu.



Helmi 2


Yritän vielä epätoivoisesti saada
muutaman kuvan näytille..

Eli tässä se toinen roskistuoli;


Hahaa!
Lisäys onnistui.
Eli olen noihin tuoleihin enemmän 
kuin tyytyväinen.
Vähällä vaivalla ja olemattomilla taidoilla sain ikään kuin uudet tuoli.
No,tuonne nurjalle puolelle ei kannata hirveesti kurkkia,mutta kukapa sinne kurkkiskaan :)
Pöytä siinä edellisessä postauksessa
 on myös mökiltä.
Ja sillä eka tuolilla on kolme sisarusta jotka palvelevat mökillä siinä pikkuhuoneessa joka pari 
vuotta sitten rempattiin. 
Olen postannut siitäkin silloin taannoin.
Nyt ei jaksa linkittää..

Kirpparilta löysin myös hienoja pulloja;





Mietin vain,
että kuinkahan kuumia tulee pullojen olla,
jotta ne voi litistää.



Myös lampun varjostin löytyi pitkän ja hartaan etsinnän jälkeen kirpparilta
hintaan 1,50.
Pullot maksoivat 2€ kappale.
Niin minun kukkarolle sopivaa sisustamista ;)

Kyllä tämä on nihkeää tämä kuvien lisäys...mies löysi asetuksista tiedon,että vain 1 prosentti kuvatilaa jäljellä.
Poistin muutamia vanhoja postauksia,
muttei se tuonut kuvatilaa yhtään lisää.
Täytyy poistaa varmaan aika reilulla kädellä. Ainakin se on nopeampaa kuin kuvien pakkaaminen pienempään tilaan yksitellen...

Mukavaa sunnuntaita!

 

lauantai 28. syyskuuta 2013

Helmi


Mökiltä kerran tarttui mukaan
vanha tuoli.


Kirpparilta löytyi verhokappa
hintaan 2€.



Sitten seurasi nastojen vasarointia.
Ja tadaa;



Alkuperäissuunnitelman mukaan
tuoli oli tarkoitus hioa ja maalata.
Unohdin sen suosiolla.
Tuoli on helmi.
Tällaisenaan.

Kangasta meni vain pikkupätkä ja sitten hokasin,että onhan mulla ne yhet roskis tuolit,joista oon kai postannutkin joskus aikoja sitten...ajatella,ne ovat odottaneet päällystämistä siitä asti uskollisesti.

Ja toinen;

Ääh,ei tullutkaan toista!
Tää bloggeri tökkii!!!
Ei anna lisätä kuvia.
Nuokin jotka sain laitettua vaati tiukkoja hermoja ja sinnikästä yrittämistä.
Luulin että nyt onnistaa,
mutta ei sitten enempää kuitenkaan..

Vika voi tosin olla myös mun koneessa.
Tiedäppä häntä.
Onko muilla ollut ongelmia kuvien lisäyksessä?

Harmittaa,
mulla ois ollu vielä vaikka mitä näytettävää.
:)