perjantai 25. lokakuuta 2013
tiistai 22. lokakuuta 2013
NipsinNapsin
Sanoisin,
että liiman kans tolskaaminen on hieman haastavaa.
Näin kokemattomalle.
Aina roiskahtaa sinne minne ei pitäis.
Mutta ehkäpä kokemus tuo taitoa?
Kiva näitä on suunnitella ja vääntää :)
että liiman kans tolskaaminen on hieman haastavaa.
Näin kokemattomalle.
Aina roiskahtaa sinne minne ei pitäis.
Mutta ehkäpä kokemus tuo taitoa?
Kiva näitä on suunnitella ja vääntää :)
sunnuntai 20. lokakuuta 2013
NipsNaps
Nips Naps napsii
äiti kukkaron napsii
nyppii nappii käpäläänsä
nappaa kukkaron naps.
Kursit käyty.
Kädestäpitäen opetusta saatu.
Tää osaa valmistaa nipnapskukkaron!
Nyt tarttis nipsnaps -osia.
Löytyispä kirpparilta..
Tai jos jollakulla pyörii tarpeettomina nurkissa,
voisin ostaa kohtuu hintaan :)
lauantai 5. lokakuuta 2013
Puro-verkko
Pitkäaikainen haaveeni on ollut
toteuttaa verkkopaita.
Helppo,simppeli,perus,yksinkertainen.
Helppo,simppeli,perus,yksinkertainen.
Erinäisten sattumusten vuoksi langaksi
valikoitui puro.
Ööö..miten tää kuvataan?
En ala!
Sisällä on liian pimeää.
Ulkona valoa,
mutta tausta ei miellytä.
Varsinkaan,
kun matot ovat kuistilla tuulettumassa.
Itse en malliksi suostu.
Hän ken vois suostua oli vielä nukkumassa.
En ala.
Tarvin oman torson!
Mutta olipahan puro.
Ja ilo se oli tämäkin.
Vaikkakin vaatimaton.
Varsinainen ILO on vielä edessä.
Työn alla.
Puro-ilo
*klik*
Ööö..miten tää kuvataan?
En ala!
Sisällä on liian pimeää.
Ulkona valoa,
mutta tausta ei miellytä.
Varsinkaan,
kun matot ovat kuistilla tuulettumassa.
Itse en malliksi suostu.
Hän ken vois suostua oli vielä nukkumassa.
En ala.
Tarvin oman torson!
Mutta olipahan puro.
Ja ilo se oli tämäkin.
Vaikkakin vaatimaton.
Varsinainen ILO on vielä edessä.
Työn alla.
Puro-ilo
*klik*
sunnuntai 29. syyskuuta 2013
HuHuu
Tympäsee ja turhauttaa.
Eikä liity mitenkään tähän bloggeriin.
Tämä bloggeri on vain
ikään kuin piste iin päälle.
SuitSait sukkelaan se syntyikin.
Nyt jos oikein keskittyis
ja yrittäis saaha hieman siistimmän
yksilön aikaiseksi.
Jos ois oikein reipas näitähän vois vaikka tehtailla useammankin.
Idean sain ja hain täältä.
Kiitos sinne ihan hurrjasti.
HuHuu.
Nyt jos oikein keskittyis
ja yrittäis saaha hieman siistimmän
yksilön aikaiseksi.
Jos ois oikein reipas näitähän vois vaikka tehtailla useammankin.
Idean sain ja hain täältä.
Kiitos sinne ihan hurrjasti.
HuHuu.
Helmi 2
Yritän vielä epätoivoisesti saada
muutaman kuvan näytille..
Eli tässä se toinen roskistuoli;
Hahaa!
Lisäys onnistui.
Eli olen noihin tuoleihin enemmän
kuin tyytyväinen.
Vähällä vaivalla ja olemattomilla taidoilla sain ikään kuin uudet tuoli.
No,tuonne nurjalle puolelle ei kannata hirveesti kurkkia,mutta kukapa sinne kurkkiskaan :)
Pöytä siinä edellisessä postauksessa
on myös mökiltä.
Ja sillä eka tuolilla on kolme sisarusta jotka palvelevat mökillä siinä pikkuhuoneessa joka pari
vuotta sitten rempattiin.
Olen postannut siitäkin silloin taannoin.
Nyt ei jaksa linkittää..
Nyt ei jaksa linkittää..
Myös lampun varjostin löytyi pitkän ja hartaan etsinnän jälkeen kirpparilta
hintaan 1,50.
Pullot maksoivat 2€ kappale.
Niin minun kukkarolle sopivaa sisustamista ;)
Kyllä tämä on nihkeää tämä kuvien lisäys...mies löysi asetuksista tiedon,että vain 1 prosentti kuvatilaa jäljellä.
Poistin muutamia vanhoja postauksia,
muttei se tuonut kuvatilaa yhtään lisää.
Täytyy poistaa varmaan aika reilulla kädellä. Ainakin se on nopeampaa kuin kuvien pakkaaminen pienempään tilaan yksitellen...
Mukavaa sunnuntaita!
hintaan 1,50.
Pullot maksoivat 2€ kappale.
Niin minun kukkarolle sopivaa sisustamista ;)
Kyllä tämä on nihkeää tämä kuvien lisäys...mies löysi asetuksista tiedon,että vain 1 prosentti kuvatilaa jäljellä.
Poistin muutamia vanhoja postauksia,
muttei se tuonut kuvatilaa yhtään lisää.
Täytyy poistaa varmaan aika reilulla kädellä. Ainakin se on nopeampaa kuin kuvien pakkaaminen pienempään tilaan yksitellen...
Mukavaa sunnuntaita!
lauantai 28. syyskuuta 2013
Helmi
Mökiltä kerran tarttui mukaan
vanha tuoli.
Kirpparilta löytyi verhokappa
hintaan 2€.
Sitten seurasi nastojen vasarointia.
Ja tadaa;
Kirpparilta löytyi verhokappa
hintaan 2€.
Sitten seurasi nastojen vasarointia.
Ja tadaa;
Alkuperäissuunnitelman mukaan
tuoli oli tarkoitus hioa ja maalata.
Unohdin sen suosiolla.
Tuoli on helmi.
Tällaisenaan.
Tällaisenaan.
Kangasta meni vain pikkupätkä ja sitten hokasin,että onhan mulla ne yhet roskis tuolit,joista oon kai postannutkin joskus aikoja sitten...ajatella,ne ovat odottaneet päällystämistä siitä asti uskollisesti.
Ja toinen;
Ääh,ei tullutkaan toista!
Tää bloggeri tökkii!!!
Ei anna lisätä kuvia.
Nuokin jotka sain laitettua vaati tiukkoja hermoja ja sinnikästä yrittämistä.
Luulin että nyt onnistaa,
mutta ei sitten enempää kuitenkaan..
Vika voi tosin olla myös mun koneessa.
Tiedäppä häntä.
Onko muilla ollut ongelmia kuvien lisäyksessä?
Harmittaa,
mulla ois ollu vielä vaikka mitä näytettävää.
:)
Ääh,ei tullutkaan toista!
Tää bloggeri tökkii!!!
Ei anna lisätä kuvia.
Nuokin jotka sain laitettua vaati tiukkoja hermoja ja sinnikästä yrittämistä.
Luulin että nyt onnistaa,
mutta ei sitten enempää kuitenkaan..
Vika voi tosin olla myös mun koneessa.
Tiedäppä häntä.
Onko muilla ollut ongelmia kuvien lisäyksessä?
Harmittaa,
mulla ois ollu vielä vaikka mitä näytettävää.
:)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)