Helteiden yllättäessä
on vaatetus sellaista
ettei aina ole taskuja.
Pussukalle on todellinen tarve!
Edellisen pussukan tein villalangasta;
Virhe!
Villa kutitti inhottavasti niskaa.
Pussukka oli myös himpun verran liian pieni.
Tykkään, että sinne mahtuu jotain pientä muutakin.
Tennessee sekä kotiväki-lankaa
ja koukku nro 3,5.
Selkeästi isompi.
Selkeästi kotitekoinen :D
Tein myös nauhasta piiiitkän.
Ajattelin,
että pussukkaa voi käyttää
laukun tapaan
pään yli pujotettuna.
Tai sitten sitaisee
solmun soppeliin kohtaan
ja käyttää perinteisen kännypussukan tapaan.
Makunsa tai mielialansa mukaan siis.
Aurinko armas paistoi
hieman hankalasti
(en valita,en)
juuri siihen,
missä halusin kuvata.
Läppäsin kaihtimet kiinni
ja totean että kuvista tuli
hieman sumeita.
Mutta olkoon :)