sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Liina

Tässäpä sitten se varsinainen liina valmiina :)
Yritin olla tosi huolellinen,
mutta valitettavasti se jää mulla aina yrityksen tasolle;
löysiltä silmukoilta ei voi välttyä.
Mutta oikeesti oon hirmu ylpeä,
että osasin ja sain tämän tehtyä.
Aion rohkeasti antaa tämän lahjaksi
sille rakkaalle serkulleni joka todellakin jo 40v. täyttää.

Kyllähän tässä toki virhe on.
Tietysti!
Pienenpieni.
Hyppääkö se teidän silmiinne?
Mun ei,
mutta oonkin niin huonosti pingottanut nuo reunat...
Yritän pingottaa ne paremmin...
jolloin virhe tietysti korostuu.
Huoh! :)

Vielä yhdessä:

Harjoituskappale ja se varsinainen :)

****************************
Tyttö on reissullansa kaverin kans...


p.s. Kori kelpasi :))))

9 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Kauniit liinat, molemmat :) Toivottavasti kori oli tullessa täynnä herkkuja :)
Hyvää Palmusunnuntaita !

Marika kirjoitti...

Kiitos!
Kori ei ollut ihan pullollaan,mutta herkkuja kuitenkin yllinkyllin = liikaa, jos äidiltä kysytään :)

Unknown kirjoitti...

Tuo liina on niin mahtavan kaunis. Ja oikein minun värinenkin, tykkään hurjasti. Ja kuule, virheet kuuluu elämään :D

Sanna-Mari kirjoitti...

Mun silmään ei kyllä mikään virhe hyppää. Liina on tosi kaunis, ihana kun se on kaksvärinen :)

Kirsi kirjoitti...

Nainen,sä oot taitava=D Molemmat on tosi kauniita,minkäänlaista virheenpuolikastakaan ei minunkaan silmäni huomanneet...Onko nämä tehty semmosella tosi pienellä koukulla,tekis mieli kyllä itsekin kokeilla?Suloinen virpoja sulla siellä,meilläkin oli tyttö virpomassa ja sai mahtavan palkan(jota minä taidan nyt lähteä verottamaan)=D Ihanaa alkavaa viikoa sinulle♥

Riitta kirjoitti...

Aivan ihanat liinat !!! Mä en kokeiluista huolimatta vaan onnistu noissa virkkausjutuissa, ohjeista en ymmärrä mitään ;)
Iloista pääsisäisviikkoa sinulle ♥

SariHanne kirjoitti...

Mä en kyllä huomaa mitää virheitä, näyttää tosi kauniilta :)

Marika kirjoitti...

Anneli; Kiitos!Värit miellyttävät minuakin -toivottavasti myös liinan saajaa :)

Sanna-Mari; Kiitos!Hyvä ettei hyppää,taidan antaa olla :D

Kirsi; Kiitos,ihan nolottaa kehusi :D
Isolla koululla tein: 3.5 mm ja lankana oli Novitan Tennessee. Valmistui jouhevasti :)
Rohkeasti vain virkkaamaan!

Riitta; Kiitos kaunis :)Minäkin olen vasta parin viimeisen vuoden aikana opetellut virkkaamaan...
Mutta sinullapa onnistuukin ompelut,joista minulla ei ole haisuakaan :)
Kiitos samoin! <3

Sari; Kiitos! Ehkäpä se virhe jää persoonallisuuden leimaksi :D

liinu kirjoitti...

Oijoi, onpa kauniit liinat! Tosi kiva idea tehdä kaksivärisenä.