torstai 31. maaliskuuta 2011

Haaste


Sain haasteen Kirsiltä Tää ois tän koti -blogista.
Kiitos Kirsi! :)

Olen saanut samaisen haasteen ennenkin, mutta koskä nämä ovat niin kivoja ja ainakin minä tykkään lukea muiden tunnustuksia yritän keksiä itsestäni 7 uutta asiaa :)

1. Olen vanhempieni ainoa lapsi.
Nuorena vitsailin, että kas kun heti sattui tulemaan niin ainutlaatuisen täydellinen yksilö, ettei enempään vanhemmillani ollut tarvetta :D
Njoo, oikeesti oon aina kaivannu siskoa itselleni. Velikin olisi ehkä käynyt :)
Siskon virkaa on ajanut serkkuni, jonka kanssa olemme viettäneet lapsuutemme, nuoruutemme ja aikuusuutemme tiiviisti yhdessä.

2. Inhokki ruokia ovat kaikki sisäelinruoat.
Ei uppoa, ei!

3. Osakseni on koitunut kaksi keskenmenoa.

4. Isomummoni eli yli 100 vuotiaaksi.
Meitä oli 5 polvea hänen juhlissaan.
Muutoinkin äitini puolella on paljon pitkäikäisiä naisia.
Toisin kuin isäni puolella.
Saas nähä keneen minä olen tullut :)

5. Olen 175 cm pitkänä perheemme toisiksi lyhin. Taakseni jää enää PikkuTyttö 140 cm. Tuulihattu on mua ½ cm pitempi.
Ollaan tämmösiä jättiläisiä :)

6. Olen näennäissiisti. Ikävä kyllä!
Usein. Mutta erityisesti tällä hetkellä.
Siivoan kaapit sitten kesälomalla :)

7. Koulutehtävät, -kokeet ja -paineet oikeasti stressaavat.
Tällä hetkellä.
Paljon.

Semmosta tällä kertaa,
toisella kertaa toisin.

Haasteen saa napata mukaansa ken haluaa,
mielelläni niitä luen :))


2 kommenttia:

Riitta kirjoitti...

Mukava oli tutustua sinuun vähän paremmin :)

Kirsi kirjoitti...

Mielenkiintoista näitä "paljastuksia"
on lukea=)