sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Valmis!

Nimittäin tää torkkupeitto. Oli jo eilen.

Minä,joka en ole virkannut sitten ala-asteen patalappujen sain tän torkkupeiton valmiiksi! Vieläkin kiitos hänelle, ken minut virkkaamaan opetti!!
Suuria ongelmiahan tässä kyllä oli matkalla..Kuten se harakanvarvas käsiala, josta jo aiemmin mainitsinkin..ja sitten tuo yhdistäminen oli Todella Vaikeaa..Yritin vaikka millä tavalla,etsin ohjeita netistä, mutta kun en ymmärrä vaikka ois selevää suomen kieltä. Tällä tavoin yhdistämällä sain parasta tulosta joten näin tein. Seuraava sitten toisella tavalla :) Ja tuo päätteleminen, minun heikko kohtani nousi uusiin ulottuvuuksiin, kun päättelin Väärin kaikki 130 palaa...Lähempää tutkistelua tämä ei siis kestä!
Mutta siltikin olen ylpeä, että tämän valmiiksi sain. Huono puoleni on, että innostun valtavasti kaikesta uudesta, mutta alkuinnostuksen jälkeen tapahtuu lopahdus..varsinkin, jos työ ei suju kuin vettä vaan..
Tämä lanka oli minun Muusani, innoittajani. Vaikka jälki onkin mitä on, lanka on niin kaunista!
Eilen aloin sitten kutomaan lapasia. Isomman tytön suosiollisella opastuksella. Lapasetkin olen tehnyt viimeksi vuonna 1 tai 2 :) Lapaset tuleekin näemmä suht nopeaa valmiiksi. Mukava tehdä!
Torkkupeiton alla on Iskän peruskoulussa tekemä arkku. Joka yllättäin joulun alla sai valkoisen värin :)

Tämän ihanan kynttilänjalan löysin eilen kirpparilta hintaa 5e. En meinannut illalla löytää paikkaa missä sen kuvaisin. Että se edes vähän pääsisi oikeuksiinsa..

Ja toissapäivänä toiselta kirpparilta löysin PikkuTytön huoneeseen kauan kaivatun roskiksen hintaan 3e.


Ilma on lauhtunut. Tänään nämä tytöt lähtee luistelemaan...






2 kommenttia:

malla kirjoitti...

heippa!!!!!:)
voi miten kaunis peitto!!!!aivan siis syötävä:)
mäki haaveilen tuosta peiton virkkaamisesta ja ennen joulua alotinki....peräti kaks palaa valamiina JA huomasin ku päättelin sitä tokaa,että sehän on ihan erilainen ku se eka:D että silleen...luulin,että muistan ulukoa silimukat enkä viihtiny hakea sitä ekaa malliksi,että silleen:)) mutta kiva kokeilla ja luulen että mun peitto on valamis vuonna viis....
mutta ole ylypeä omastasi!kerrassaan hurmaava!

Marika kirjoitti...

Hei Malla!
Ihanaa,että löysit blogiini :D
Olen niiin vasta-alkaja.Suunattomasti ilahduttaa kommenttisi!Tämähän on vähän hassua,kun munsta tuntuu,että tunnen sunt oikeesti,niin kauan olen blogiasi seurannut.Olen muuten se Marika,ken voitti arpajaisistasi tässä taannoin sen iki-ihanan Belle Jardinieren peltitaulun.Se löytyy tänään olohuoneemme seinältä.Kiitos!:)
Tervetuloa blogiini toistenkin!